DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Twitterın Dünyada ünlü olduğu ama Türkiye'de çok kullanılmadığı zamanlarda 2 ekip Twittera yatırım yaptı birincisi fetö ikincisi adnan, fetö hala çok güçlü bir çok fenomen hesap siyasi olarak hala onların olduğunu düşünüyorum hatta bir kaçı açıklandı, tutuklananda oldu, yurt dışına kaçanda. Bu adnancılılar her Allahın günü tt yapıyor
bu adamlar yüzünden bu uygulamayı kaldırdım ben

BCA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ücretli tt hizmeti alıyordur hocam belki her gün
hocam profillere bak paylaşımlara bak millet beyin vejetaryanı gibi harbi harbi savunmuş videolar resimler konuşmalar fake profil de var yok değil aklım almıyor

Hymelanos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yakşık 2 yıldır filan Twitter'a girmiyordum. Sayende Twitter'a girmek de nasip oldu Adnan abi. Kedicikler'den gözlerimizi alamıyoruz MaşAllah
valla geri çık değerli kardeşim kediden geçilmiyor taglar saçmalık gündem oyuncak olmuş