Çekiliş düzenlediğim için basit bir kayıt ol - listele sistemi kurdum.
Her katılımcıya bir ID veriliyor ve çekilişi bu numaralar arasında yapıcam.
Sorun şu: Hatalı katılımı veri tabanından sildikten sonra ID boşluğu oluşuyor.
Örnek:
1- Ahmet
2- Mehmet
3- Ayşe
4- Gizem
5- Nur
Mehmet'i sildiğimde ID'ler şöyle oluyor haliyle:
1- Ahmet
3- Ayşe
4- Gizem
5- Nur
Yani 2 yok oluyor ve 3, 2 olarak değişmiyor. Çekiliş sırasında da bana 1-2-3-4-5 diye giden bir sıra lazım.
Yani birini sildiğimde o ID boşluğunu nasıl kapatabilirim?
Şimdiden teşekkürler.