Çekiliş düzenlediğim için basit bir kayıt ol - listele sistemi kurdum.

Her katılımcıya bir ID veriliyor ve çekilişi bu numaralar arasında yapıcam.

Sorun şu: Hatalı katılımı veri tabanından sildikten sonra ID boşluğu oluşuyor.

Örnek:

1- Ahmet
2- Mehmet
3- Ayşe
4- Gizem
5- Nur

Mehmet'i sildiğimde ID'ler şöyle oluyor haliyle:

1- Ahmet
3- Ayşe
4- Gizem
5- Nur

Yani 2 yok oluyor ve 3, 2 olarak değişmiyor. Çekiliş sırasında da bana 1-2-3-4-5 diye giden bir sıra lazım.

Yani birini sildiğimde o ID boşluğunu nasıl kapatabilirim?

Şimdiden teşekkürler.