Konu
Amazon'dan (Kargo+Vergi Dahil) Kapıya Teslim Tablet
21-12-2018, 09:05:19
#2
AtomCmyLMz
Lenovo'nunkini birkaç kişide gördüm, estetik olarak çok hoş. Performansı da kötü değildir diye düşünüyorum. Ah dolar 3TL olsa da tekrar alabilsek