Arkadaşlar merhaba,

Elinde after effects için 2d efekt olan var mı ? bulut efekti olabilir duman efekti olabilir.

kullanmak istediğim alan sayıları sayarken görselleri o dumanların içinden çıkacak.

kafamdaki düşünceleri yazıya dökmeyi çok beceremem umarım anlatmayı başarmışımdır.