Arkadaşlar merhaba,
Elinde after effects için 2d efekt olan var mı ? bulut efekti olabilir duman efekti olabilir.
kullanmak istediğim alan sayıları sayarken görselleri o dumanların içinden çıkacak.
kafamdaki düşünceleri yazıya dökmeyi çok beceremem umarım anlatmayı başarmışımdır.