Dün mail geldi bir uygulamam askıya alınmış. Bugün sebebini görmek için konsola giriş yaptım

böyle bir uygulama da yayıncı hesabıma yüklenmiş bunun yüklemesini yapmadım bu nasıl olur arkadaşlar ?



Yorum yapabilecek yok mu arkadaşlar ?