İş yerime internet bağlatmak istedim, 2 defa başvurum iptal edildi. Daha sonra araştırdığımda port olmadığı için iptal edildiğini öğrendim. Bir arkadaşım sahada çalışmaya başlamış, ziyarete geldi. Dedim hazır gelmişken iş yerine tekrar başvuru al, böyle böyle oldu dedim. 1-2 gün sonra bağlantı için ekip geldi; oraya gittiler buraya gittiler port yok dediler Ama biraz daha araştıracağız kutuları dediler. Yarım saat içinde boş port buldular, bağlantıyı yaptılar.

Uzun lafın kısası; ekip geldiğinde biraz zorlayın. Boş port bulacaklardır diye ümit ediyorum.