Ben bir kaç ay önce 1 aylığına Türk Telekom'da çalışmıştım oradan bildiğim kadarıyla anlatayım. Port denilen şey öyle ahım şahım beklenilecek, zor bir şey değil.
Port denilen şeyi şöyle açıklayayım; Hazırda bulunan cihalarda yer açıyorar yani bir cihaz daha bağlıyorlar. Ama onu her çalışan yapamıyor. (Bir sürü kabloyu birbirine bağöamak gerek.) Bu yüzden o santrale bilgili kişiler gelip bağlaması gerek.
Durum bu olduğu için günlerce boşu boşuna bekletiyorlar. Adamlar para kazanacaklar ama ilçede onlarca kişiyi bu yüzden bekletiyorlardı. Oradaki arkadaşıma göre işe girdiğinden beri port sorunu varmış. (2-3 yoldır çalışıyor.)
Resimdeki bölük bölük olan şeylerden bir tane daha bağlıyorlar.