Bildiğim kadarıyla, analiz araçlarının hiçbiri Adsense yayıncıları için değil. Bu değerler, Adwords'e (Google Ads) reklam verenlere tavsiye edilen tıklama değerleri. Reklamveren o tavsiyeye uyar-uymaz, ayrı konu. Uymazsa, reklamının gösterilme şansı düşer. Uyarsa, bu değerin (sözde/ben inanmıyorum) yüzde 68'i Adsense yayıncısına ödeniyor. Değerlendirmeyi buna göre yapmakta yarar var.
evet bu mantıklı geldi hocam
Orada 60$ yazsa da 60$ verecek değil. 10$ verir 30$ verir belli olmaz.
Misal 2.5 yazıyor ise 1$ verse bile kafi.. Değil mi?
TR de 0,25 kuruş almaktan iyi bence
tabikide 5 krşlarla ugrasıyoruz ya