merhaba arkadaşlar
kredi kartıyla bir ürün aldım.
ürünün ambalajı ve faturası duruyor.
iade etmek istiyorum.
iade etmek için mağazaya gittiğimde iade yapamıyoruz dediler
aldığım bi ürünü 15 gün içerisinde değiştirebilme hakkım yok mu ?
bu konuda beni bilgilendirirseniz sevinirim.
şimdiden teşekkür ederim