Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abi merhaba, yazamadan duramadim. Dün papağana eziyet eden biri vardi iceri aldilar bugun ise bir kediye canliya yardim eden sizi görüyoruz. Şu dünya dönüyorsa sizin gibi iyi insanlar sayesinde dönüyor. Allah razi olsun sizden
Eyw. Cümlemizden. Sen olsan sende aynısını yaparsın, normal insanların yapması gereken bir durum çünkü.

Peygamberimiz (Sallallahu Aleyhi ve Sellem) buyuruyor:
Merhamet edene, Rahman (olan Allah) da merhamet eder. Siz yeryüzündekilere merhamet edin ki, göktekiler (melekler) de size merhamet etsin.
(Tirmizî-Ebû Dâvûd-Ahmed İbni Hanbel)



UKHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam.
Öncelikle hayırlı olsun. Yaklaşık olarak 3 ay önce bende sokaktan bir kedi almıştım ve ilk baştaki sorunları şu şekildeydi;

-Üsümüş ve titreyen bir kedi
- Tamamen sokakta kaldığı için çeşitli hastalıklar kapmış bir kedi
- Sokaktan eve getirdiğimde 2 gün boyunca hiç bir şey yemeyince doktora götürdüm.

Yani hemen, hemen aynı sorunlar vardı. Bende 2 günün sonrası veterinere götürdüm ve parazit aşısı ve hastalığa kapıldığına karşı bir kaç iğne yaptı ve sonrasında, kediye vermem için 2 adet ilaç verdi ve bir tanede şurup gibi bir ilaç verdi. Bunlarla beraber kedim 3-4 gün boyunca her gün veterinere götürerek aşısını yaptırdım ve aradan geçen 7 gün gibi bir sürede hem kendine geldi hemde oyun oynamaya başladı.

Not: Yarın için ilk işiniz bence bir veterinere götürerek gerekli aşılarını yaptırmanız hocam.
İnş. Sabaha çıkarsa zaten sorun yok.

Bilgilendirme için tşk ederim



UKHosting adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba hocam.
Öncelikle hayırlı olsun. Yaklaşık olarak 3 ay önce bende sokaktan bir kedi almıştım ve ilk baştaki sorunları şu şekildeydi;

-Üsümüş ve titreyen bir kedi
- Tamamen sokakta kaldığı için çeşitli hastalıklar kapmış bir kedi
- Sokaktan eve getirdiğimde 2 gün boyunca hiç bir şey yemeyince doktora götürdüm.

Yani hemen, hemen aynı sorunlar vardı. Bende 2 günün sonrası veterinere götürdüm ve parazit aşısı ve hastalığa kapıldığına karşı bir kaç iğne yaptı ve sonrasında, kediye vermem için 2 adet ilaç verdi ve bir tanede şurup gibi bir ilaç verdi. Bunlarla beraber kedim 3-4 gün boyunca her gün veterinere götürerek aşısını yaptırdım ve aradan geçen 7 gün gibi bir sürede hem kendine geldi hemde oyun oynamaya başladı.

Not: Yarın için ilk işiniz bence bir veterinere götürerek gerekli aşılarını yaptırmanız hocam.
Az Önce Götürdüm, Hemen Hemen Aynı Şeyleri Yaptı Hocam. 2 İğne Vurdu Antibiyotik 1 Hafta Tedavi, Vitamin İştah Açıcı. Haftaya Tekrar Götüreceğim 1 İğnesi Daha Vurulacak, Bilgilendireyim Dedim Tekrar Tşk Ederim.