100 den fazla personel çalıştırıyorum.

Sigortasız, ve mesai parası almadıysan tek dilekçenle proje kapatmaya kadar gider ve tazminat dahil alırsınız.

Haklarınızı arayın korkmayın korkarsanız kullanılırsınız.