Nasılsa işsiz çok diye kafalarına göre davranabiliyorlar. Tahminen SGK girişi de yapılmamış olabilir sizin. Sonuç almanız zor. Çünkü öyle birisi bizde hiç çalışmadı bile diyebilirler.