Şu işverenleri anlamıyorum.
Bende geçtiğimiz ay bir sondaj firmasında 7 gün ön muhasebeci olarak çalıştım. Beni işe alırken tecrübesiz olduğumu biliyorlardı. Zaten 7 gün boyunca da toplam 2 fatura kestim geri kalan zamanlarda ofisi temizledim, bulaşık yıkadım, çalışanlara yemek hazırladım, ofise gelen misafirlere çay yaptım yani kısacası muhasebe dışında her işi yaptım diyebilirim. Çalışanlarla gayet iyi anlaşıyordum abi kardeş gibi. Bir gün işe gitmek için uyandım hazırlandım normalde çalışanlar geçerken beni alıyorlardı gelen giden olmadı. Arıyorum kimse telefonu açmıyor. Bir kaç saat bekledim baktım olmuyor kalktım kendim gittim.
Patronun garip oğlu ve daha garip ortağı karşıladı beni. Kardeş hayırdır işleri yapamıyor musun N***** abi seninle çalışmak istemedi dedi. Bende haliyle şaşırdım ve ne diyeceğimi bilemedim. O arada sen şimdi git N***** abi seni arayacak dediler. O günden beri ne arayan ne soran var. Hakkım olan 350 TL'yi ara ara hesap işlerine bakan oğlundan istiyorum ama yok diyor, haftaya diyor, yarın diyor oyalıyor.

Bu durum benim moralimi gerçekten çok bozdu. Ne yapılır, nasıl bir yaptırım uygulanabilir bilmiyorum ama mutlaka içimi soğutmak için bu ******** işverenlere bir yaptırım uygulatmak istiyorum...