Geçen hafta ptesi girdiğim işten, cuma günü ayrıldım. Ayrılma nedenim, ilgili şirketin iki patronundan, kadın patronun ses tonu, tavırları ve hareketleriydi. Bana da 5 günün parasını yatıracaklardı sözde ama hala tık yok

. Size de yatırmak zorundalar.