bebekhayati adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabiiki de çalışma ücretinizi talep edeceksiniz. Satış başına komisyon değil de maaşlı çalışan olarak başladıysanız işe paranızı çatır çatır vermek zorundalar. Sigorta ise ancak 1 ay sonra görünür sistemde. Ama siz yine de sıkıştırın kendilerini.
Evet, aylık 1600 sabit maaş + yemek + sigorta + primdi. Peki vermeyi kabul etmezlerse ne yapmalıyım.