Saydam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türknet candır. Biz zaten akn kullanmıyorduk taahüt yok cayma bedeli yok Türknete geçmeyi düşünen aklında sorular olanlar özel mesaj atabilirler.
alt yapınız var sa güzel bana 8 mbit vaad ediyolar oda eve girince 3 e düşüyor zaten