arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
temalardan o kadar bıktımki kendim yapıyorum bir tane artık. şişmişte şişmiş temalar çoklu kişilere hitap ettiği için.
hocam tema düzenleme - satış işi yapıyor musunuz?