Engin.ilicali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 halkı olarak yasine bağış için çok önemli başlığı altında START veriyoruz ne verirsen elinle o gelir seninle dkjadkjashkjhsd
tamam 3 evetle uğurluyoruz seni engincim.