devletin herkesi keriz yerine koyduğu işlerinden biri. bu işlemi ücretsiz yapsa, bazı şartlar arasa mantıklı olurdu. bu para yine halkın cebinden çıkacak.
ssl basitçe müşteri ile şirket arasına herhangi bir zararlı yazılımın girmesini engelliyor, ve gerekli. ama bu devletin yaptığı haraç almaktan başka bir şey değil. neden para vermeliyiz bu konuda?