Çalışmadığını söyleyebilirim o kesin. 1 senedir altyapı bekliyoruz.
Aynı durum bende de var.1 yıldır bekliyoruz.
Dağ başında da değiliz , Bursa gibi büyük bir şehrin merkezine 10 km uzaklıkta yoğun nüfuslu bir mahalledeyim.
Ama yok alt yapı getirmiyorlar.