prisoner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalışmadığını söyleyebilirim o kesin. 1 senedir altyapı bekliyoruz.
Aynı durum bende de var.1 yıldır bekliyoruz.

Dağ başında da değiliz , Bursa gibi büyük bir şehrin merkezine 10 km uzaklıkta yoğun nüfuslu bir mahalledeyim.

Ama yok alt yapı getirmiyorlar.