ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence güzel bir sistem. Artık insanlar bu yerlerden satın alımı yapacak böylece devlete ihanet azalacak. Mecbur bu devlete para ödeyeceksiniz beyler bayanlar Baştakini sevmediğiniz için eleştiri yapıyorsunuz. Emin olunki istediğiniz kişi başta olsaydı burada övünürdünüz.
Ne alaka anlamadım. Hadi bir kaç kişi farklı partiden, eleştiren herkes mi erdoğan dan hoşlanmıyor. Çok düz mantık.

Devlet kısaca ben test ettim güvenli gözüküyor. Adam tonla para harcamış. İlla ki güvenlidir, ama başınıza bir iş gelirse mesul ben değilim diyor.