Devlet kasayı doldurmak için son zamanlarda internet ortamına yöneldi , zekice hamleler bunlar. Hiç bir şey yapmadan yok damga yok amca diye diye toplayacak yine milyarları.
Güven damgası ver ama garanti verme. Tam bir komedi , madem öyle güven damgası ne işe yarıyor? Güven damgası verdiğin sitenin arkasında durmayacaksan bunun adı sadece "damga satmak" olur.
Ama dediğim gibi çok zekice bir işlem , umursamayan milyonluk firmalar çatır çatır verecek 15'i. Bunu yıllıkta yaparsa ohhh misss.