WebilisimNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ev SSL'de sahte belgelerle alınabiliyor kontrol mekanizması yok. 1 milyon işlem yapan bir firma, aylik en az zaten 500+bin tl geliri var demektir. Orada belirtilen ziyaret sayısı değil işlem sayısı. 500 bin tl kazanan birine 15.000 vermek koymasa gerek.
Saçmalıyorsun üstad.
Ben bu devlete vergi levhası almak için para vereceğim.
Bir de güvenli site olduğumu belirtmek için fazladan para mı vereceğim.
ortalama bir site için 3bin + KDV hizmet bedeli istiyorlar. + EV SSL istiyorlar + Kendi onay verdikleri kısıtlı listedeki firmalardan sızma testi istiyorlar.
Sızma testini ve EV SSL'yi kendim sağlayacaksam 3bin + KDV'yi niye veriyorum?
3 bin lirayı alıyorlar ama etliye sütlüye karşımıyorlar.
Bu devlete vergi veriyorsun, sonra ticari arabana K belgesi alacağım diye 1500 lira bayılıyorsun.
Bu devlete vergi veriyorsun üzerine web sitene mühür almak için 3bin lira bayılıyorsun.
Vergi levhası olan ve vergilerini zamanında ödeyen adamlara bu mührü ücretsiz versinler.
Ama yok, devletin illa elini şirketlerin cebine sokması lazım.
3bin lira neyin hizmetidir? Bir websitesine 2kb boyutundaki bir mührü göstermenin bedeli midir?
20 bin işleme kadar 3 bin + KDV
Yani 100 işlem yapsan da, 500 işlem yapsan da, 1000 işlem yapsan da senden 20 bin işlem parası alıyorlar.
Bunu neyini savunuyorsun?
Bu istenilen belgeleri sağlayan her Türk şirketine ücretsiz olarak verilmesi gereken bir şeydir.
Ota boka para vereceksem niye vergi veriyorum ben?

İnternetten yapılan alışveriş aracılı ödeme yani banka, kargo, kredi kartı aracılığı ile yapılır.
İnternetten kayıt dışı ticaret yapılamaz. Faturasını kesmeyenler kolayca bulunup cezalandırılır.
Bu devlet dolandırıcıları cezalandıracağına her zaman ki gibi işini düzgün yapanları cezalandırıyor.