KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Resmi firmamı değil mi bakacak diye bu paralar gereksiz değil mi ? Türkiye`de faaliyet gösteren eticaret sitelerine EV ssl alma zorunluluğu getirilseydi çözülmüş olmuyor muydu ? Tarayıcının tepesinde yeşil renkle koca koca şirket adı yazıyor EV SSL`de.

Sanırım tabağın dibini sıyırmaya çalışıyorlar şuan

Ev SSL'de sahte belgelerle alınabiliyor kontrol mekanizması yok. 1 milyon işlem yapan bir firma, aylik en az zaten 500+bin tl geliri var demektir. Orada belirtilen ziyaret sayısı değil işlem sayısı. 500 bin tl kazanan birine 15.000 vermek koymasa gerek.