Admob uygulamalar kısmından google play'e uygulama bağlaması yapmaz isek ileride bir problem yaşar mıyız? Bağlamanın veya bağlanamamanın herhangi bir artısı eksisi var mı(uygulama banlandığında daha geç reklam kesilmesi gibi)?