850 TL kira ve fatura (küçük bir şehirdeyim ondan bu denli düşük)
29 TL Cep telefonu
90 TL otobüs
50 TL tütün
700 civarı beslenme (fakülte kantininden alınan leş çaylar, bayat sandviçler dahil)
100 - 150 TL civarı kitap, eğitim araç gereçleri
50 TL kedi maması
70 TL ayda iki kez bayılana kadar köpeköldüren
250 TL icra ödemesi
Keyif? Kültürel ve akademik faaliyet? Stres atma? Ahahaha. 3 yıl önce beslenme giderlerimi zorladığımda aylık 250 TL civarına indirebiliyordum. Şimdi 600'den aşağı inmesi mümkün değil.