boşu boşuna türk resellerlara 10 katı fiyat ödemeyin, çoğunluğu rus sitelerden api ile çekiyor.

http://sms-reg.com/

en uygun olanı bu, ben gmail için süreli kullanıyorum numara başı 3 ruble, şuan 24 kuruşa denk geliyor. hotmail 1 ruble 8 kuruş