2k maaş alıyorum. kayınpeder alıyor bazen eve ihtiyaçları o da almasa..
300 kredi borcum var
500 kira
haftalık 150 tl falan ev ihtiyacı
bir tane yenidoğan bebeğimiz var.
geçen hafta 3.000 tl takip kredime ödedim borcu yasal takipte idi. şu an rahatladım hayli.


r10 da bu kadar yüksek meblag kazanan var bir de web den kazanmayanlar nasıl kazanıyorlar o paraları 😂
@Coskun;un sadece r10 gideri aylık 3 -4 falandır.