Çok mecbur kalmadıkça kısamadığım 17-18 K kadar sabit aylık giderimiz var.. - 4 kişilik çekirdek ailemiz ve annemizin masrafları dahil- Onun üstüne de keyfi yapılan her şey extra. Hayat çok pahalı ve korkutuyor insanı. Kazandığın sürece sorun değil ama bir gün kazanamazsan ne olur diye endişeleniyor insan.
Ara ara kabaca hesap yapıyorum. İşler bir gün yolunda gitmeyecek olursa sağlığımız yerinde olduğu sürece eşimle aylık en az 6-7 K arası kazanmaya devam etmemiz mümkün gözüküyor ama aylık giderleri bu miktarlara indirmemiz için hayatımızda ciddi değişikliğe gitmemiz lazım. Allah icap ettirmesin inşallah.