FakirPatron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bölüm başı mı upload başı mı bölüm başı ise internet parasını bile cıkarmaz
Yani sırf yazmak için yazıyorsunuz. up down sunucuda internet parası mı ödüyorsunuz?