Ben bunu açıkcası suç olarak görmüyorum televizyonda zibilyon tane suç örgütlerinin dizileri pis mahalle sokaklarını özendiren filmler diziler yayınlanıyor bunlarda özendiriyor o halde garip bi ülkeyiz gerçekten