Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
LG tavsiye derim, şu zamana kadar almış olduğum elektronik ürünlerinde memnuniyetin üzerinde sempati kazandırdı.
Ekonomik olması için lg'nin monitör almanı tavsiye ederim. Tv özelliği olmadığı için trt bandrol vs durumlarından bağımsız oluyor daha ekonomik edinilebilir.
Evimde 50' lg monitörümü tv olarak kullanmaktayım 2 yıldır. İki yıl önce 1000 ₺ almıştım. Şimdi üretimden bu model kalktı sanırım. Elimde asus vivo pc (mini pc'dir kendileri) olduğu için bunu bağladım netflix ve internet işleri için kullanıyorum. Elimde olmasaydı android işletim sistemli uydu alıcıları vardı 100 ₺ civarlarında ondan alacaktım.