Vestel alma da ne alırsan al. Görüntüsü kalitesine diyecek hiç bir lafım yok on numara fakat maalesef çok yavaş. Telizyonun açılması, internet araçlarının olduğu menüye geçmesi, oradan seçtiğin youtube veya diğer seçeneğin açılması 3 dakikayı buluyor. Fiyatı uygun diye aldım ama şimdiki aklım olsa ya daha iyi marka ile küçük ekranlısını ya da 1000 daha fazla verip farklı markasını alırdım