Bende yapmadım valla gıcık oldum ya. Localhost'da denemek için yaptım burdaki anlatımları deneyerek klasik editöre geçtim ama bütün butonlar kayboldu. Orijnal butonlar ve custom kendim oluşturduğum Qtag butonlarda çalışmıyor gösterilmiyor.