Napolyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 proxy kaç işlemde patlıyor? Siz ticari olarak mı kullanıyorsunuz? Eğer öyleyse nasıl ödeme alıyorsunuz. Ben de yeni keşfettim bu scripti, kullanımında karşılaştığınız +'lar veya eksiler neler bilgi verebilir misiniz rica etsem?
İnanın aldıktan sonra hiç kullanmadım. Bilen birisi yanıtlayacaktır.

Teşekkürler.