Proxy alınmıştır. Sorunsuz çalıştı. Tavsiye ederim
1 proxy kaç işlemde patlıyor? Siz ticari olarak mı kullanıyorsunuz? Eğer öyleyse nasıl ödeme alıyorsunuz. Ben de yeni keşfettim bu scripti, kullanımında karşılaştığınız +'lar veya eksiler neler bilgi verebilir misiniz rica etsem?