2010 yılında arkadasimda pejo 106 vardi bende önde sag koltukta oturuyordum arkada 2 arkadaşımiz daha vardi yaris yaptik bi honda civic ile havada yagmurluydu kayarak tirin altina girdik araba pert oldu cam ustumuze indi arkadaki arkadaslar kafalarin tavana vurdu.Cok şükür hicbirimizin burnu kanamadi verilmis sadakamiz varmis benimde boyle bir anim var.Ama o hayatin film seridi gibi geciyor derler ya o gerçekten dogruymus tirin altina giricegimizi anladigimda hayatim film seridi gibi onumden gecti.Sonra arabadan indik soka girmis bir halde kahkaha atmaya basladik.Cok buyuk gecmis olsun sanada kardesim.