Kings1905 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam nasıl bir yolsuzluk bende arada bilyoner den alım yaparım hatta bir zamanlar abonelik olayı vardı bilet bilgilerini mail olarak isterdim hiç göndermezlerdi girip manuel olarak mail adresime yolla dedikten sonra geliyordu.
bilyonerden bilet alan bir kişi bilyoner hesabına giriyor bakıyor ki biletlere bişey çıkmamış. sonra manuel kontrol ediyor mp nin sitesinden biletlerden birisine 10 bin tl çıkmış. hemen iletişime geçiyor. pardon yanlışlık olmuş deyip ödüyorlar ama ya farketmeseydi?