Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizinle bir polemiğe girmek istemiyorum. Otomatik olarak söylediğiniz çalışmayı kendim de yapıyorum. 2 ay oldu banlanmadı. Ancak bu banlanmayacak anlamında değil. Boşta duran hesaptır sadece.

Şu kategoride benden daha aktif de yok sanırım. (Açıldığından bu yana)

Aslında haklısınız hata bende, okumuyor, araştırmıyor, sonra gelip hesabım banlandı diyor. Neye açıklama yapıyorsam. Biraz araştırsa zaten kendisi de görecek.

İyi çalışmalar size.
2 ay banlanmamış ama senin gibi biri gidip şikayet ederse kapanır. Spam yapanları şikayet etmen tamamen açgözlülük, birde yaptığın iş doğruymuş gibi bilmişlik yapıyorsun