CtrL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buna benzer şeylerden bahsediyorum hocam,
/slowsarkim burası güzel yapıyor mesela.
Nasıl yapıyorsunuz?
After effects ve hayal gücü hocam

Karaoke tarzı yazı şablonunu seri hale getirmeye çalışıyorum. Yani tek tek uğraşmak yerine metni girip geri kalan kısmı ufak ayarlara bırakmayı düşünüyorum. Yapabilirsem tam otomatik bir şablon gelecek
Tek yapılması gereken "foto değiş" kısmına foto "söz değiştir" kısmına sözleri girmek.