Merhaba arkadaşlar şimdiye kadar hiç Adsense ile uğraşmadım işin açıkçası uğraşmakta istemiyordum ama bir projem için Adsenseyi finansal kaynak olarak düşünmek istiyorum.

Asıl sorum şu bir site açtık gelir elde edebilecek bir seviyeye getirdik yada gelir elde ediyoruz diyelim . R10 da bolca görüyorum facebook reklamlarının ne kadar ucuz olduğunu işte 50 liraya 1m gösterimli facebook sayfasında reklam gibi bir çok örnek mevcut biz açtığımız sitenin reklamını facebook üzerinden yapsak gelen kişilerden tıklayanlar olmaz mı kazanç artmaz mı merak ettiğim yada yapan var mı.

Daha önce Adsense reklamlarının olduğu sayfalara başka şirketlere reklam vererek para kazananları duymuştum ama prensip olarak yapan ve artısı eksisi nedir bilmek istiyorum.