benim söylemeye çalıştığım şey yapacağım işlemin neye göre hangi şartlarda çalışacagı ya da neye göre içerikleri paylaşacağı hakkında fikir sahibi olmadan (çünkü hiçbir detayı sormadınız) hemen peşinen "banlanınca da görüşürsünüz" tavrı ile yaptığınız davranışın çok yanlış olması (bence). Neyin nasıl yapılacağını sorup öğrenince bu kararı vermiş olsaydınız keşke. ondan sonra söylediklerinizin benim için de bir önemi olurdu.