apo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oturduğum evin üst katındalar, ben dördüncü kattayım, onlar beşinci katta, hayattan bezdirdiler resmen beni, hep bi gürültü hep bi cızırtı sesi, ne yapıcağımı bilmiyorum,
çoğu zaman misket sesi geliyor, sanırım benim odamın yukarısında halı yok, parke üzerinde misket oynuyor çocuklar, misket sesi geliyor, iki yada üç aile birlikte yaşıyorlar, sabahları ve gündüzleri misket sesi ve yere vurmaya benzer sesler gelir,
geceleri şuandada cızırtıya benzer bir ses geliyor, gece geç saatlerde apartmana girip çıkıyorlar, merdivenlerden inip çıkarken baya gürültü çıkartıyorlar, hayvanlar tepiniyor gibi,
birkaç kere söyledik gürültü yapmayın bizi rahatsız etmeye hakkınız yok falan sakin dille anlatmaya çalıştık ama değişen birşey olmadı
sesler benim üstümdeki kattan mı geliyor, altıncı teras kattan mı geliyor bilemem, ben dördüncü katta oturuyorum, beş ve altıncı katta da suriyeliler var, her iki kat birine ait, 4 5 yıldır suriyelilere kiralıyor,
benim üstümdeki katta en son başka suriyeliler vardı, apartmanı çok kirletiyordular, çöplerini dışarı çıkarırken(artık ne taşıyorlarsa) pis kirli bir su tüm apartman merdivenlerine düşerdi,
hatta son gelen suriyeliler şunuda yaptılar, 5 6 ay önce suriyeliler hariç apartmanda para topladık boyadık apartman iç duvarlarını, merdivenlerin olduğu kısım
bir ay önce sanırım biri sert bir çisim ile duvarların kimi yerlerini büyükçe çizmiş, neden bunları yapıyorlar hiç anlamıyorum, şiddete de başvurmak istemiyorum, sayıları bizden fazla, evde ben ve babam varız erkek olarak
Yemin ediyorum aynı konuyu bende açacaktım bu aralar.

Alt komşumuz Suriye'li midir veya Kürt müdür, bilmiyorum. Çoğu Türkçe bilmiyor. Fakat zoraki zillerine isim yazdırttım. Arapça yazmışlar. Bunlara her Allah'un günü misafir geliyor ve her gelen 1. zile değil bana ait 2. zile basıyor. Her Allah'ın günü 2-3 kere zilimize basıyorlar. Gece vakti ev curcuna. Çoluk çocuk at koşturuyor. Büyüklerin bir konuşması var sanarsın ki bizim salondalar. Bu kadar misafirin gelip gitmesi de bir ayrı kıllandırıyor beni. Kaç kere gidip uyardım. Güzellikle özür diliyorlar ama ertesi gün gene aynı. Evde huzur muzur kalmadı. Allahın belalarından bıktım usandım. Katil olmamak elde değil.