Ben denedim ama 2012 R2 ye döndüm tekrar. Bende büyük bir sorun çıkmamıştı ama nedenini hatırlamadığım bir sorun yüzünden ve zamanım olmadığı için 2012R2 ye dönmüştüm.
Paneli mssql e değil de sqlite'e kurunca classic asp modülünü kurulu olduğu halde kurulmamış gibi görüyor.
Bir de makine 80 çekirdek (4x20) olduğu halde masaüstündeki infoda 32 çekirdek, panelin içinde ise 20 çekirdek görüyor. Hoş gerçi 2012 r2'de de aynı şekilde görüyordu.