güzel bir cesaret, ama benim mantık şu çıktımı bir taneye çıkıyor on taneye değil, o yüzden her sene önüme denk gelirse bir tane çeker alırım. şuana kadar hep amorti çıktı oda ayrı bir dert
Benim merak ettiğim bir konuda 20 bin 50 bin gibi rakamlar çıkarsa nasıl tahsil edeceksiniz? ankarayamı gitmeniz gerekiyor bunun için yoksa istanbuldan herhangi bir yerden de paranızı alabilirmisiniz?