apo1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oturduğum evin üst katındalar, ben dördüncü kattayım, onlar beşinci katta, hayattan bezdirdiler resmen beni, hep bi gürültü hep bi cızırtı sesi, ne yapıcağımı bilmiyorum,
çoğu zaman misket sesi geliyor, sanırım benim odamın yukarısında halı yok, parke üzerinde misket oynuyor çocuklar, misket sesi geliyor, iki yada üç aile birlikte yaşıyorlar, sabahları ve gündüzleri misket sesi ve yere vurmaya benzer sesler gelir,
geceleri şuandada cızırtıya benzer bir ses geliyor, gece geç saatlerde apartmana girip çıkıyorlar, merdivenlerden inip çıkarken baya gürültü çıkartıyorlar, hayvanlar tepiniyor gibi,
birkaç kere söyledik gürültü yapmayın bizi rahatsız etmeye hakkınız yok falan sakin dille anlatmaya çalıştık ama değişen birşey olmadı
sesler benim üstümdeki kattan mı geliyor, altıncı teras kattan mı geliyor bilemem, ben dördüncü katta oturuyorum, beş ve altıncı katta da suriyeliler var, her iki kat birine ait, 4 5 yıldır suriyelilere kiralıyor,
benim üstümdeki katta en son başka suriyeliler vardı, apartmanı çok kirletiyordular, çöplerini dışarı çıkarırken(artık ne taşıyorlarsa) pis kirli bir su tüm apartman merdivenlerine düşerdi,
hatta son gelen suriyeliler şunuda yaptılar, 5 6 ay önce suriyeliler hariç apartmanda para topladık boyadık apartman iç duvarlarını, merdivenlerin olduğu kısım
bir ay önce sanırım biri sert bir çisim ile duvarların kimi yerlerini büyükçe çizmiş, neden bunları yapıyorlar hiç anlamıyorum, şiddete de başvurmak istemiyorum, sayıları bizden fazla, evde ben ve babam varız erkek olarak
Çok iyimser olduğumdan değil ama,
varsa durumunuz önce çocukların misket oynadığı odaya bir halıfleks tarzı bir şey alın. Ses için çözüm olmasa bile bu hem iyi niyetinizi göstermeniz hem de çocuklara ve ailesine mesaj vermeniz açısından olumlu olur. Onun dışında patırtı gürültü 'suriyeli'lere özgü bir davranış değil. Eminim birçok insan benzer şeyleri 'suriyeli'ler yokken de yaşamıştır. Benim de benzer çok deneyimim var. Tartışmak, hır, gür sonraki meseleler ve genelde çözüm üretmiyor. Mal sahibi ile iletişim, onunla yaşanacak bir hır gür sonraki diğer adım olabilir.

Ha, eğer ki iyi niyetli değiller ve her şeyi çok suistimal ediyorlarsa söylediklerimin hiçbir geçerli tarafı kalmaz.

Arkadaşlar 'bunların hepsi aynı' demek hiç sağlıklı bir yaklaşım değil. 'bunların hepsi aynı' dediklerinizden bizim yaşadığımız topraklarda da çok var.

Durumunuz zor, baş ağrıtıcı, geçmiş olur umarım.