crooper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstediğimden değil, ya kürtlerle, suriyelilerle yaşamayı öğreneceğiz(cok uluslu dediğim bu) ya da bölüneceğiz veya daha kötü senaryolara katlanmak zorunda kalacağız. Buradaki tercihte vatandaş olarak bizim. bir çıkar yol bulmak gerekiyor. karışık mevzular.
nekadar sacma bir bakis acisi! Ne yani basi sikisan bizim ulkemize gelsin, burda bide besleyip, onlarla anlasmaya, onlari anlamaya zorunlu olalim? yok ya. Kulturumu hayatimi degistirecegime hepsini yakarim

lutfen yanlis anlama.. yazdiklarini iyi niyetli yazdigina adim kadar eminim! ama bu sekilde olmaz dostum. Ben kendi kimligimi varligimi ozgurlugumu baskasi icin kisitlayip onlara anlatis gostermek zorunda degilim. oyle bir yazmissinizki sanki onlarla anlasip onlarla yasamaya mahkumuz.. degiliz abicim