Flexible adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rasyonel olarak cevap vermem gerekirse. Düşükte olsa (halkın çoğunluğu isyan ederse) suriyelilerin gönderilme olasılığı var. Gönderilmezse, yakın tarihte ülkenin bölünmesi kaçınılmaz. Daha kötü senaryoda var ama yazmayacağım onu. Kürtlerden sonra suriyelileri bu ülke kaldıramaz. Nüfus artışı durumuda var. Benim size sitemim sanki olması hoşunuza gidermiş gibi yazmanız, çok uluslu devlet vs. olayları direk kabullenmişsiniz. Bu ülke amerika değilki çok ulusu kaldırsın. Derebeylik kafasında yaşayan cahil ortadoğu burası.

Son yıllarda insanların yurtdışına gitme isteği ve gidişindeki artış hep bunlardan dolayı.
İstediğimden değil, ya kürtlerle, suriyelilerle yaşamayı öğreneceğiz(cok uluslu dediğim bu) ya da bölüneceğiz veya daha kötü senaryolara katlanmak zorunda kalacağız. Buradaki tercihte vatandaş olarak bizim. bir çıkar yol bulmak gerekiyor. karışık mevzular.