Arkadaşlar Htaccess konusunda biyerde takıldım.

RewriteEngine On
RewriteBase /
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^OLDDOMAIN\.com$ [NC]
RewriteRule ^(.*)$ http://NEWDOMAIN.com [R=301,L]

Bu şekilde söylenmiş. Fakat benim eski domain duracak sadece altdizini taşıyacağım , Bu htaccessi alt dizinemi (yani forumun bulunduğu dizin ) atacağım yoksa domainin ana dizininemi ?

ve bu kısımı nasıl yazmam gerekiyor ?
RewriteCond %{HTTP_HOST} ^OLDDOMAIN\.com$ [NC]