elbistanli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
) abi geri vites olmuyor anlıyorum genç harikasın devam böyle ironiye renk katmak istedim coşkun öyle biri deil tanırsan hak verirsin
inşallah değildir forumdan kimseyi pek tanımıyorum haliyle yeniyim, bazı üyeler ciddi ciddi yorum atıyor kırmamak için ve rencide de etmemek icin ciddi ciddi cevap veriyorum bende göze batmadan mizah peşindeyim umarım böyle devam eder sağolun renk kattığınız için, eğlenceksek beraber eğlenelim